torsdag 28 mars 2013

påskkampanj och tube-tävling.


jag fyller 30 år på lördag.
och med tanke på det så vill jag slå på stort på alla sätt :).
man fyller ju faktiskt bara 30 en gång.
låg och funderade igår kväll över just detta, åldern menar jag. och usch, vilken kraftig ångest som plötsligt belamrade mig.
varför egentligen?
det är ju nu livet börjar....
eller är det vid 40 :)?
oavsett så känner jag livet i mig så det spritter i benen och är för första gången i mitt liv mig själv igen (måtte vara den organiska matkonsumtionen ;)).
och i like it :).

så med det sagt!

gäller fram till och med den 1/4.

knut light grey finns nu även i lager.
en härlig ljusgrå ton som passar perfekt för ljusare tider.
så fin ihop med vårens aprikosrosa och mintiga färgtoner och så en liten brunbränd arm på det :).
knut och knut mini.


och en tävling på det ;).
ett valfritt tube-smycke med valfritt mått står på spel.
två vinnare av var sitt tubesmycke utses och tävlingen pågår framtill den 7/4 00.00 2013.



allt ni behöver göra för att tävla är att 

gillar ni redan j. levau så skriver ni en kommentar nedan plus delar tävlingen på facebook (med hjälp av fb-delaknappen under inlägget). eller så postar ni valfri bild på instagram (skriv @jenniferlevau när ni postar så jag ser delningen).

du kan också lägga upp ett fint blogginlägg ;) samt skriva en kommentar i kommentarsfältet (glöm ej uppge namn) med länk till inlägget.



den 8/4 utses vinnarna!




ha en superfin påsk nu och njut av ledigheten och familjen.







kram och lycka till//jennifer


21 kommentarer:

  1. Klart jag vill vara med och tävla om detta ursnygga smycke. Gillar dig redan på facebook, delar inlägget!!

    Glad påsk till dig och din familj!
    Kram Kristin

    SvaraRadera
  2. Som jag gillar dina tube-smycken! Jag gillar både här och där! :) Delar på Fb.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Åh, skulle så gärna vilja vinna ett tube-smycke! Men det skulle bli svårt att välja... Har hittills bara följt dig på instagram, men har nu gillat och delat din sida på fb :) Ha en skön påsk! Kram

    SvaraRadera
  5. Åh klart jag vill vara med och tävla. Såg ditt tubesmycke på instagram och jag älskar det! Blev nummer 156 som gillar din facebooksida :)

    Glad Påsk!

    SvaraRadera
  6. Delat din shop på fb och en bild på instagram! Grattis igen på födelsedagen! Kramar

    SvaraRadera
  7. I have just added your blog to my reader and would like to read your posts. Love the pictures. Could you add a translator so that I can actually read what you write please? Beautiful blog:-)

    SvaraRadera
  8. FB gillar jag redan men bidrog med en bild insta och håller tummarna ;)

    Kraaam M!

    SvaraRadera
  9. Gillar redan på fb och gillar verkligen" tube" smyckena.Delar...
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Hej,
    Nu har jag gillat dig på FB. Så otroligt nätt och fint smycke, prefekt nu för våren.
    Elisabet

    elisabetlight@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Nu har jag gillat dig på FB! :) Så fint smycke!!

    SvaraRadera
  12. Cecilia Zaar Holm3 april 2013 kl. 19:57

    Har nu gillat dig på facebook:). Hittade dig först igår och är så glad, undrar om det svarta knutarmbandet går att beställa eller enbart det grå? ser ut som att det enbart är det grå på shopen? Heja dig vad gäller både blogg och smyckestillverkling, otroligt inspirerande:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Vad kul! Tack tack"!
      Nä, tusan. Det svarta finns också. Ändrade precis i lagersaldot. Sorry. Jag hänger inte me di svängarna nu i början.
      Både svart och grått finns.
      Tack snälla!!! It´s so fun :).
      Kram//Jennifer

      Radera
    2. Cecilia Zaar Holm5 april 2013 kl. 22:11

      Ok, tack, så bra:)kan inte bestämma mig vilken färg som är finast, vill ha allt känner jag haha både litet o stort halsband och armband, drömmer mig bort lite...:)

      Radera
  13. Har både gillat och delat på facebook! Älskar dina fina smycken :) Har bara inte kunnat bestämma mig för ett (vill ju ha alla...). Nu hoppas jag på en försenad 30-årspresent! Tube är ju bara så himla fint! :)
    Och heja dig Jennifer som satsar på din dröm! Beundransvärt! Är helt övertygad om att allt kommer att gå galant!
    kram

    SvaraRadera
  14. Hej! Gillat sedan ett tag tillbaka, såklart!!, å nu även delat, vill ju vara med och tävla och gärna vinna fint smycke!! Kram

    SvaraRadera
  15. Hej,
    gillar dig sedan tidigare på facebook. Har nu även delat. Vill ju så gärna vinna!

    milla_s74(@)hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Jag vill gärna vara med och tävla om det lilla tube-halsbandet. Det är så galet snyggt!! Gillar sen tidigare på fb och skrev om tävlingen på bloggen tidigare i veckan (http://mariaemb.blogspot.se/2013/04/onskelista.html). Ska ta och dela på fb också.

    KRAM!

    SvaraRadera
  17. Hej!

    Dessa tube- smycken, är ju bara för läckra!
    Skulle bli "superduperglad"....
    Gillar på fb, (Marie L-m) delar
    och hoppas såååå!
    Ha det så gott önskar Marie
    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Du gör så fina smycken! Jag har haft lust på ett av dina armband länge, men som fattig student får man prioritera :)
    smogen_fia@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Åh vilken tävling!
    Jag älskar dina smycken och Tube är helt klart en av favoriterna.. så enkelt, så genialiskt.
    Jag gillar dig på facebook och hoppas på lycka :-)

    Kram på dig!!

    SvaraRadera