fredag 12 april 2013

random snapshots; love a clean house.












halla ja!

hoppas ni har en fin fredag.
jag tittar in snabbt för att visa lite snapshots från i veckan.
hunnit städa i sovrummet och klädkammaren.
rensade ut sammanlagt 5 sopsäckar med gamla kläder och annat strunt som antingen var söndrigt eller rent av fult.
och som vi sov gott inatt vill jag lova :).
friskt och rent och öppet.
i can breeeaaathe.
men jag gör sannerligen inte om det på ett tag.
helt färdig igår.
fick svårt att andas ett tack tack vare allt damm och all kvalsterbajs :).

nu ska jag posta de sista orderna för denna veckan samt hämta ut ett spännande paket.
ni lär få se mer av innehållet i framtiden.
ska bli sjukt skoj detta.

i helgen har jag en hel del smycken att göra. så ni som väntar på era wing-bracelet och tube-smycken ni får era i början av nästa vecka. promise ;).

tusen tack för denna veckan!!!



njut ledigheten nu och försök varva ner.
i sure will try ;).
DETTA hjälper mig galant.





kram//jennifer

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder. Snyggt! Och skönt att ha städat. Blir lite avis ;) det behövs verkligen här! Hoppas ni får en toppenhelg

    //Nanna

    SvaraRadera
  2. Tack för att du ger mig inspiration till att möta denna dag med ett kreativt sinne!!! Krams

    SvaraRadera