lördag 7 september 2013

this weeks snapshots.

i mios rum.
akryl möter gammalt trä.
en härlig kombo enligt mig.
den lilla hushyllan till höger på bilden finner ni nu i j. levau shop.
vit keramiklykta.
svart taggig anna wadle skål.
marmordiamat liten.
betongdiamant stor.
marmorfat.
glaskanna och dricksglas sot.
svart keramiklykta.
gold feather bracelet.
marmordiamant liten.
någon mer än jag gillade renskinnsfällen.
naturgarvad så man behöver inte oroa sig för att ungarna får i sig en massa skit när de myser på den.
ekologiska oljor från the organic oil co. och min butik.


med tanke på att jag fick en efterlängtad leverans från bloomingville så blev det en himla massa styling och fotograferande i veckan.
snacka om att jag gick på moln.
riktigt skoj det där.
men inte så lätt ändå.
de första bilderna jag tog blev överstylade.
för mycket grejer och man såg verkligen att det var stylat.
och den känslan vill jag inte ha i bilderna.
så jag fick börja om.
skala av och ta bort.
bilderna ovan är efter styling.
när jag väl plockat bort allt.
då föll allt på sin plats liksom.
jag får ge det ett nytt försök nästa vecka trots att jag fångade en del bra bilder också.
men de visar jag inte riktigt än :).





ha en härlig helg!






kram//jennifer


2 kommentarer: