tisdag 3 september 2013

when mommie and daddy decorates the hallway.

mio älskar att lägga pussel.
storebror hjälper gärna honom när det blir för svårt.
de där smartphonesen är bra att ha :).

jag fotade så galet mycket häromdagen och idag tog jag mig tiden att redigera lite fler av bilderna (i föregående inlägg fick ni se några).

det är bra härligt när ungarna underhåller varandra så pass mycket som de gör nuförtiden.
vi hinner liksom med saker :).
visst, det bråkas en hel del men när de inte är med varandra så märker man att de saknas något.
sitt syskon.
snacka om att jag är glad att vi har två.
glad för deras skull, och för vår.
det var verkligen en tuff grej det där med att skaffa tvåan.
från ett barn (som iofs var oerhört tufft det med) till två små energiska och uppmärksamhetskrävande pågar.
"jobbet" fyrdubblades liksom.
men idag och säkerligen för alltid är/var det värt det.
de har varandra.
vad som än sker med oss.
och aston frågar aldrig efter att få leka med en kompis.
har har ju redan sin bästaste vän under samma tak.
alltid.


jaja.

härligt men nog om det.
väldigt nöjd med hallen.
ja, eller det är ju en del kvar så att säga men det får vi ta tag i när vi hinner.
idag avverkade jag min andra dag på blodcentralen och jag måste säga att det gått skitbra.
varit skoj dessutom.
jag blev självgående igen efter 45 minuter, hehe.
det sitter i ryggmärgen det där.
att penetrera ett kärl samt alla rutiner runtomkring finns nog för evigt inplanterade i mitt minnescentrum.
coolt.

++++++++++++++++++++++++

imorgon blir det fokus shoppen och flera ordrar skall iväg.
jag ser fram emot att fylla på med en massa nyheter som kommer inom kort och förbereder med att lägga till dom i shoppen. inaktiverade då.
så fort de hamnar i mitt lilla lager så aktiveras dom och ni kan shoppa bäst ni vill :).




sov gott/jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar