fredag 22 augusti 2014

friday treats.

styling/elin kickén.
klockan är bara tolv men trots det har jag hunnit med de flesta av ordrarna.
det är nu när aston, min store kille, börjar förskoleklassen redan 8.
då är det bara att ta sig upp!
jag gillar det dock.
får mer ut av dagen och känner mig inte lika stressad.

styling by elin kickén.
elin har på håret samma smak som mig, nää, på pricken.
gillar allt hon gör.
kolla in hennes fina blogg på residence magazine för mer härlig inspiration.
mjuka naturnära toner med en minimalistisk känsla.
svart, vitt, grått och brunt i en härlig balans.


höst...häst. 
gillar hästar på hösten.
bilder av dom.
måste vara pälsen.
färgerna.
det levande.
måste printa några och ha i hemmet.
hade gärna köp en större variant men nja...pengar ni vet!
som denna från fine art america.



kök/20 kvadrat.




nu blir det lite foto/styling, sedan röj av hus och en runda till systemet.
inte en droppe vin så långt ögat kan nå här hemma.
usch.
fasansfullt nu när det är fredag och allt :).



++++++++++++++++++++++++++++



önskar er en fin sådan.





kramar/ jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar