måndag 25 augusti 2014

G R E E N.



mathilda strap by mathilda clahr. styling//josefin hååg.

lite smått svag för grönt.
just nu.
har aldrig varit det förr.
men det är väl trenderna som når mig och mitt sinne.
det syns i rätt sammanhang och det fastnar.
är en bildlig själ och suger som en dammasugare.
slurp.

ny banner till j. levau shop som ser helt annorlunda ut på macen än på pc´n där jag redigerar,
suck.
har "lite" problem med min redigering alltså.
inte kul!
någon snäll själ som vill tipsa om ett lätthanterligt redigeringsprogram till mac?

photo: jennifer levau.

nu måste jag se till att göra vis mig och komma iväg till jobb.
har jobbat hela morgonen och nu är det dags för blodcentralen från 11-19.45.
pust.
hade definitivt stannat hemma idag och fortsatt arbeta med shoppen.
och med redigering!



++++++++++++++++++++++++++





önskar er en fin dag!





kram//jennifer


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar