onsdag 12 november 2014

INSPIRATION.

josefin hååg.
woop woop.
vackra juliga doftljus från vår allas byredo.
men frågan är hur pass naturliga de är :).
jag måste kolla närmare på det ;).


 BYREDO.COM


marie lamp via josefin hååg.



mer sant än så där kan det väl inte bli.
dagens quote!
fast en del smärtor kan man inte riktigt få bort hur man än försöker.
sorg till exempel, över att någon man hållit kär plötsligt försvunnit ur ens liv.
men fysisk smärta kan oftast elimineras om man bara hittar orsaken.
inte sant?

via erika tanov tumblr.

jag är sängliggandes i princip.
ryggen (gnäll). 
och då passar jag på att läsa ifatt lite favoritbloggar.
ja, det är så otroligt sällan jag hinner titta in hos någon blogg alls, men idag så.
lotta agaton inspirerar som alltid och hon tipsade om erica tanovs blogg.
en mjuk och härlig samling.
färgtoner som skapar magi.
annorlunda än det jag brukar fastna för fast just nu känns det så rätt.
kanske för att lotta är en stark inspirationskälla för mig :).
eller för att vädret känns precis så här just nu.
mjukt, "rufsigt" och dovt.




+++++++++++++++++++++++++++++++++





ha en fin dag//jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar