fredag 14 november 2014

S O F T.



halvligger i soffan och spanar inspiration på högvarv.
egentligen vet jag inte varför men jag kände för att väcka min lilla inre stylist till liv igen efter att hon varit typ död en period.
en hel veckas sjukskrivning pga av ryggen bådar inte gott för plånboken.
och flertalet ordrar ligger på vänt trots att jag fått assistans.
jaja, man är bara människa, right?
har fått en röntgentid på måndag och det ska bli intressant att se vad som sitter där i ryggraden på mig som orsakar mig så fruktansvärt mycket smärta från och till.
ja, jag hoppas det visar något för nu ger jag snart upp.
att ryggraden är lite smått s-formad vid ländryggen har man konstaterat men undrar om det har att göra med mina intensiva anfall jag får titt som tätt. 
eller det helt enkelt är två helt skilda saker.
spännande värre detta :).


föll pladaskt för denna softa inredning från fantastic frank.
nu vill ju jag ha mer trädetaljer in i hemmet, på momangen.


fredag....
härligt.




önskar er en fin dag!





kram//jennifer


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar