fredag 19 december 2014

h i.


ja hej.
längesen nu.
nu längtar vi efter snö här hemma.
aston hade tre önskningar på sin lista till tomten och det var 1. fotbollsbilder, 2. lego chima, 3. SNÖ.
vi får väl se ;).


j. levau shop har nu stängt till efter nyår.
jag behöver lite semester och även tid till bokföring (det sistnämnda hade jag gärna varit utan).
vår familj rök på vinterkräksjukan och varit ganska illa däran några dagar.
pust.
men idag kunde jag jobba på lite och fick iväg i princip alla ordrar jag hade kvar.
yay.


lille söte magsjuke mio i måndags.
ögon att drunkna i <3.


mjuka klappar?
nä, inte till kidsen i alla fall.
jag vet att de verkligen inte uppskattar det i nuläget.
men jag köpte på mig lite härligt mode ändå nu när det blomstrade av rabatter och kampanjer överallt.
bland annat tröjan ovan från acne till aston.
god! helt underbar och hade gärna velat att den passat mig.
den rödprickiga tischan nedan fick båda barnen och får bli en del av julaftonens outfit.
också från acne och ni hittar den på rea här.



och så fixade vi en julgran som kidsen fick klä precis som de ville.
ja, det blev väl bra det där.

via nordic bliss.

en brasa va...
hade varit riktigt grymt.


det fick bli ett litet hej...
och lite inspiration.
hmm.
lite trött i huvudet :).


åh, ja visst, önskar er dessutom en riktigt härlig jul!





kram//jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar