söndag 21 december 2014

my angels.



jiho.
de fastnade!!
och bilderna blev faktiskt bra.
jag mutade till mig lite tindrande ögon och glada miner imorse.
klick klick mot fruktrullar och pepparkaka.


hehe.
kul typ...:).




ja.
nu är det läggdags för mio.
det blev sent igår då grannarna blev inbjudna på lite spel...och dryck :).
kidsen lekte fint så vi kunde till och med spela ett parti "ryktet går" innan det blev för mycket gnäll.
ju äldre de blir desto mer av den varan känner jag :).
men trots sen nattning vaknar skruttfido kl 6 (?).
suck.
jaja.
vi får väl se om han kör ett tolvtimmar pass inatt.
hoppas.



ha en mysig kväll!




sista jobbedagen på en vecka imorgon och jag ser så fram emot ledighet och ännu mera julmys!!
ok, lite bokföring bör jag också prioritera.
och inventering av lagret...
pust.
varför tänkte jag på det nu då?
stressfaktor.
näeä, andas djupt.
det löser sig.
stress och oro är oavsett aldrig lösningen på någonting.
släpper jag inte taget (kontrollbehovet) så kommer ångesten...och när den kommer så är det inte långt kvar till "väggen" för min del.
sjukligt jobbigt att ha den jäveln så nära.



andas var det ja...




fundera mindre.



titta på bilderna ovan mamman och allt annat blir oviktigt.



ja.






kram på er//jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar